Rekolekcje Oazy Młodzieżowej

przez | Luty 16, 2024

I DZIEŃ REKOLEKCJI OAZY MŁODZIEŻOWEJ
W czwartek po Popielcu w ramach ferii zimowych oaza z Parafii Nawiedzenia NMP w Targanicach, udała się na 3 dniowe rekolekcje do Zakopanego. Dzięki akcji znicz i licznej pomocy parafian wyjazd ten mógł się odbyć. W pierwszym dniu rekolekcji w drodze do Zakopanego, zatrzymaliśmy się w bazylice mniejszej u Królowej Podhala. Siostra zakonna, opowiedziała nam ciekawą historię o tym miejscu. Uczestnicząc  w Mszy Świętej  modliliśmy się za młodzież oraz wszystkich, którzy wsparli nasz wyjazd rekolekcyjny. Spacerując po ogrodzie  różańcowym, rozważaliśmy w modlitwie tajemnice różańca . Następnie udaliśmy się do klasztoru Ojców Paulinów na Bachledówce . Tam  zakonnik  oprowadził  nas i opowiedział historię o tym miejscu. Mieliśmy również czas na indywidualną adorację. Z punktu widokowego, mogliśmy podziwiać piękno gór. Udaliśmy się do naszego ośrodka w Zakopanem, aby się zakwaterować. Wybraliśmy się na popołudniowy spacer i o godzinie 15 odmówiliśmy koronkę do Bożego Miłosierdzia. Po obiadokolacji, był czas na gry zespołowe. O godzinie 19 udaliśmy się na kulig z pochodniami. Zaraz po powrocie zakończyliśmy dzień Apelem Jasnogórskim i błogosławieństwem.

II DZIEŃ REKOLEKCJI OAZY MŁODZIEŻOWEJ.

Rano, po śniadaniu i porannej modlitwie, złożyliśmy życzenia naszemu solenizantowi Adamowi w dniu 18 urodzin. Następnie udaliśmy się do Doliny Kościeliskiej, aby tam wraz z przewodnikiem podziwiać i poznawać piękno Tatr. Po zejściu z gór udaliśmy się do kościoła parafialnego pod wezwaniem Świętej Rodziny. Tam uczestniczyliśmy w Koronce do Bożego Miłosierdzia, Drodze Krzyżowej i Mszy Świętej. Następnie spacerowaliśmy po Krupówkach. Później pojechaliśmy na kolację do hotelu. Po powrocie  uczestniczyliśmy w grach, zabawach, wieczornej modlitwie i Apelu Jasnogórskim.

OSTATNI DZIEŃ REKOLEKCJI I POWRÓT DO DOMU

Po porannym śniadaniu i modlitwie pojechaliśmy na termy do Szaflar. W ostatnim dniu zadbaliśmy także o zdrowie fizyczne. ,,W zdrowym ciele zdrowy duch”. Zdrowi, umocnieni i radośni wróciliśmy do naszych domów, aby spędzić z najbliższymi drugą część ferii zimowych. Serdecznie dziękujemy jeszcze raz tym, którzy wsparli nasz wyjazd duchowo i materialnie. Ks. Sebastian wraz z Oazą Młodzieżową.